ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radar dan geçip ceza yemediğimde oldu, ondan aklıma takıldı bu konu (hem sabit, hemde tuzak radar dan)
Belki de radar'dan geçtiğiniz kameralar devre dışı olduğun dan sisteme takılmamış olabilirsiniz. Şükretmek lazım 😀