25 Eylül'de Bulvar yolu dedikleri geçiş yolunda 23:30'da radar cezası kesilmiş. Hız da çok değil 96 km ile kesilmiş ama bu kadar yüksek cezanın mantığı nedir? Zaten o tür yollarda 70 km ile gitmenizin imkanı yok. Benim anlamadığım gece plaka tespit sistemi mi yoksa gezici radar ile mi kesildiği.
Az önce görüştüğüm birisi artık bunların sıklaştığını, tabelada 70-50 hız ibarelerinin olduğu yollar da sürekli olarak kontrol ediliyormuş. En azından bilginiz olsun bana olan size olmasın.
Bende 2-3 hafta önce aynı cezayı yedim 94 ile gidiyordum limit 60 imiş 66'yı geçen herkesi durduruyorlardı cezayı yazar yazmaz telefonla ödedim 366 lira indirimli ödedim.