Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de radar'dan geçtiğiniz kameralar devre dışı olduğun dan sisteme takılmamış olabilirsiniz. Şükretmek lazım 😀
Tabiki öyle