Sistem çok basit esasında gittiğiniz güzergah üzerinde bulunan radar belirli bir dakika belirliyor. O süre altından güzergâh'dan geçerseniz sistem kameralarına takılıp plakaya ceza gönderiliyor.
Radar dan geçip ceza yemediğimde oldu, ondan aklıma takıldı bu konu (hem sabit, hemde tuzak radar dan)