ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeyi vergi dairesinden nakit olarak yaparsanız %25 indirim yapıyorlar, son 1 senede 2 defa %30+ ve 1 defa %10+ ceza ödedim ordan biliyorum Benim tek anlamadığım şey trafiğin aktığı bir hız var o trafikteki binlerce kişiye aynı anda ceza kesiyorlarmı yoksa aradan 3-5 kişi seçip onlaramı kitliyorlar.
Sistem çok basit esasında gittiğiniz güzergah üzerinde bulunan radar belirli bir dakika belirliyor. O süre altından güzergâh'dan geçerseniz sistem kameralarına takılıp plakaya ceza gönderiliyor.