• 12-09-2018, 17:52:29
    #1
    Kurumsal PLUS
    arkadaşlar müşterilere dijital fatura göndermek için ne yapmalıyız ? bu işleri yapan firmalar varmış. kontörle çalışıyormuş falan.

    şimdi öncelikle e-imza alınması lazımmış. tamam orayı anladım.

    e-fatura ile sadece vergi mükelleflerine fatura kesebiliyormuşuz.

    e-arşiv fatura ile herkese fatura kesebiliyormuşuz. bunu da anladım ve benimki bu olacak.

    yerel olarak bu işi yapan bir firmayla görüştüm 350 TL + kdv eğitim ve aktivasyon ücreti dedi. 5000 kontöre de 2500 TL + KDV dedi.

    Ben de kesin bu işi hem eğitim cart curtu olmadan hem de kontörü yarı fiyatına internetten banko hallederim dedim.

    bu işler nasıl yürüyor fikirlerinizi almak isterim. teşekkürler şimdiden
  • 12-09-2018, 19:04:42
    #2
    sahis isletmesi icin e imza veya mali muhur sertifikasi. mali muhur daha ucuz. 3 yillik 143 tl.

    mali muhur sertifikasi gelince gerisini parasut, propars ya da n11faturam ile yapabiliyorsunuz. aylik sabit ucret odememek icin en iyisi n11 faturam. panelleri biraz zor ama daha hesapli. (sadece n11 icin degil her yere kesebilirsiniz)
  • 12-09-2018, 19:08:48
    #3
    Selamlar hocam, e-arşiv fatura kullanıyorum Paraşüt kullanıyorum çokta memnunum. Pek eğitimlik bir şey olduğunu sanmıyorum çok rahat kullanımı zaten.
    Paraşütü öneririm ilgi ve alakaları çok iyi.
  • 12-09-2018, 19:28:59
    #4
    Kurumsal PLUS
    omerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahis isletmesi icin e imza veya mali muhur sertifikasi. mali muhur daha ucuz. 3 yillik 143 tl.

    mali muhur sertifikasi gelince gerisini parasut, propars ya da n11faturam ile yapabiliyorsunuz. aylik sabit ucret odememek icin en iyisi n11 faturam. panelleri biraz zor ama daha hesapli. (sadece n11 icin degil her yere kesebilirsiniz)
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, e-arşiv fatura kullanıyorum Paraşüt kullanıyorum çokta memnunum. Pek eğitimlik bir şey olduğunu sanmıyorum çok rahat kullanımı zaten.
    Paraşütü öneririm ilgi ve alakaları çok iyi.
    çok teşekkür ederim cevaplarınız için. e-imza ile halledeceğim. o da 3 yıllık 250 liraymış. yanlız bunun başvurusunu nerden yapacağım nasıl olacak

    ben de paraşüt ve foriba diye bir yer buldum. kontör fiyatları nasıl bunların arkadaşlar ? bir de aktivasyon ücreti diye başlangıçta ücret alıyorlar mı ?
  • 12-09-2018, 19:50:14
    #5
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim cevaplarınız için. e-imza ile halledeceğim. o da 3 yıllık 250 liraymış. yanlız bunun başvurusunu nerden yapacağım nasıl olacak

    ben de paraşüt ve foriba diye bir yer buldum. kontör fiyatları nasıl bunların arkadaşlar ? bir de aktivasyon ücreti diye başlangıçta ücret alıyorlar mı ?
    Hocam e-imza için başvuru merkezleri var oraya evraklarla gidiyorsunuz 15 dakika'da teslim ediyorlar. Sonra Paraşütle iletişime geçip sözleşmeyi çıktı alıp imzalayıp kargoluyorsunuz sonra onlar bilgisayarınız bağlanıp beraber e-imza ile hesabınızı kullanıma açmak için tamamlıyorlar. Paraşütte aktivasyon ücreti vermedim. Kontör fiyatları bana uygun geldi, fazla alırsanız daha uyguna geliyor. Her satış ve kabul ettiğiniz gider faturalarınız için fatura başına bir adet kontör düşüyor bakiyenizden. Birde arkadaş davetiyle gelirseniz size ve davet edene 3 ay abone ücreti almıyorlar diye bir ibare mevcut dilerseniz davetiye gönderebilirim. Yıllık alımda falanda abone ücretinde ve kontör ücretinde yardımcı oluyorlar indirim hususunda.
  • 12-09-2018, 19:56:52
    #6
    Kurumsal PLUS
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam e-imza için başvuru merkezleri var oraya evraklarla gidiyorsunuz 15 dakika'da teslim ediyorlar. Sonra Paraşütle iletişime geçip sözleşmeyi çıktı alıp imzalayıp kargoluyorsunuz sonra onlar bilgisayarınız bağlanıp beraber e-imza ile hesabınızı kullanıma açmak için tamamlıyorlar. Paraşütte aktivasyon ücreti vermedim. Kontör fiyatları bana uygun geldi, fazla alırsanız daha uyguna geliyor. Her satış ve kabul ettiğiniz gider faturalarınız için fatura başına bir adet kontör düşüyor bakiyenizden. Birde arkadaş davetiyle gelirseniz size ve davet edene 3 ay abone ücreti almıyorlar diye bir ibare mevcut dilerseniz davetiye gönderebilirim. Yıllık alımda falanda abone ücretinde ve kontör ücretinde yardımcı oluyorlar indirim hususunda.
    hem aylık abonelik ücreti var hem de kontör ücreti o zaman paraşütte. peki hocam bu ücretler ne kadar ben sitelerinde göremedim fiyatlandırma. olur tabiki hocam foribayla karşılaştırcam paraşüt daha uygun gelirse sizin davetiyenizle katılırım.
  • 12-09-2018, 20:01:15
    #7
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem aylık abonelik ücreti var hem de kontör ücreti o zaman paraşütte. peki hocam bu ücretler ne kadar ben sitelerinde göremedim fiyatlandırma. olur tabiki hocam foribayla karşılaştırcam paraşüt daha uygun gelirse sizin davetiyenizle katılırım.
    Hocam abonelik fiyatları burada; https://www.parasut.com/on-muhasebe-fiyatlari
    Kontör fiyatlarıda; https://www.parasut.com/e-fatura-e-arsiv-programi (aşağıda)
    Eğer çok kullanımınız varsa arayınca indirim yapıyorlar bana teklif etmişlerdi. (teklif ettikleri rakamı net hatırlamıyorum. )
  • 12-09-2018, 20:21:51
    #8
    Kurumsal PLUS
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abonelik fiyatları burada; https://www.parasut.com/on-muhasebe-fiyatlari
    Kontör fiyatlarıda; https://www.parasut.com/e-fatura-e-arsiv-programi (aşağıda)
    Eğer çok kullanımınız varsa arayınca indirim yapıyorlar bana teklif etmişlerdi. (teklif ettikleri rakamı net hatırlamıyorum. )
    hocam ben onu farklı birşey sandım ön muhasebe programı deyince ) o zaman komple o sistemin aboneliği mi o fiyatlar çok iyiymiş bu sistemle muhasebeciye daha gerek kalmıyor mu peki ?
  • 12-09-2018, 21:12:33
    #9
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben onu farklı birşey sandım ön muhasebe programı deyince ) o zaman komple o sistemin aboneliği mi o fiyatlar çok iyiymiş bu sistemle muhasebeciye daha gerek kalmıyor mu peki ?
    Valla ben aylık 65 TL ödüyorum şu an yıllık almadım üstüne kontör aldım bitene kadar kullanıyorum. Muhasebeciye şöyle gerek oluyor buradan kestiğin faturaları ve giderleri muhasebecin işliyor. Muhasebeciyle işin kalıyor yani.