Selamlar hocam, e-arşiv fatura kullanıyorum Paraşüt kullanıyorum çokta memnunum. Pek eğitimlik bir şey olduğunu sanmıyorum çok rahat kullanımı zaten.
Paraşütü öneririm ilgi ve alakaları çok iyi.