Hocam e-imza için başvuru merkezleri var oraya evraklarla gidiyorsunuz 15 dakika'da teslim ediyorlar. Sonra Paraşütle iletişime geçip sözleşmeyi çıktı alıp imzalayıp kargoluyorsunuz sonra onlar bilgisayarınız bağlanıp beraber e-imza ile hesabınızı kullanıma açmak için tamamlıyorlar. Paraşütte aktivasyon ücreti vermedim. Kontör fiyatları bana uygun geldi, fazla alırsanız daha uyguna geliyor. Her satış ve kabul ettiğiniz gider faturalarınız için fatura başına bir adet kontör düşüyor bakiyenizden. Birde arkadaş davetiyle gelirseniz size ve davet edene 3 ay abone ücreti almıyorlar diye bir ibare mevcut dilerseniz davetiye gönderebilirim. Yıllık alımda falanda abone ücretinde ve kontör ücretinde yardımcı oluyorlar indirim hususunda.
hem aylık abonelik ücreti var hem de kontör ücreti o zaman paraşütte. peki hocam bu ücretler ne kadar ben sitelerinde göremedim fiyatlandırma. olur tabiki hocam foribayla karşılaştırcam paraşüt daha uygun gelirse sizin davetiyenizle katılırım.