• 12-09-2018, 21:29:13
    #10
    Kurumsal PLUS
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben aylık 65 TL ödüyorum şu an yıllık almadım üstüne kontör aldım bitene kadar kullanıyorum. Muhasebeciye şöyle gerek oluyor buradan kestiğin faturaları ve giderleri muhasebecin işliyor. Muhasebeciyle işin kalıyor yani.
    tamam hocam. yarın mesai saatlerinde paraşütü de foribayı da arayım görüşeyim paraşüt daha uygun gelirse senin davetiye ile katılayım. peki davetiye kodu gibi birşey var mı belki direk telefonda kabul edersem başvuruyu ordan vereyim
  • 12-09-2018, 21:34:50
    #11
    Merhaba,

    E-Fatura: e-fatura üyeliği bulunan işletmelere e-fatura kesersiniz.
    E-Arşiv: e-fatura üyeliği olmayan işletmelere ve şahıslara e-arşiv kesersiniz.

    Bu ikisinin ayrımını sistem kendisi yapar. Sizin herhangi bir seçim yapmanıza gerek yoktur.

    Şehrinizde bulunan yetkili bir aracıdan e-imza alıyorsunuz. Daha sonra da mali mühür başvurunuzu yapıyorsunuz. Mali mühür gelince artık iş hallolmuş sayılır.

    E-fatura kullanıcısı olduktan sonra bir panele ihtiyacınız var. Piyasada bir çok örnek mevcut. Bu paneller genelde ön muhasebe programı tarzında çalışırlar. N11, HB gibi pazar yerleriyle entegre olabilirler. Size gelen tüm e-faturalar sisteme otomatik yansıyor.

    Değerlendirmesi size kalmış olmakla birlikte; ben Propars kullanıyorum. Aylık 1000 adet ücretsiz e-fatura hakkınız var. Paket fiyatlarını kendi sitesinden inceleyebilirsiniz. 1000 adet yeterli olmaz ise, ilave kontör alabilirsiniz. Ayrıca, ücretsiz demo oluşturup göz atabiliyorsunuz.

    Muhasebeci ile her şekilde çalışmak durumundasınız. Siz sadece ön muhasebe işlerini hallediyor olacaksınız.
    • tatarhan
    tatarhan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-09-2018, 22:01:52
    #12
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    E-Fatura: e-fatura üyeliği bulunan işletmelere e-fatura kesersiniz.
    E-Arşiv: e-fatura üyeliği olmayan işletmelere ve şahıslara e-arşiv kesersiniz.

    Bu ikisinin ayrımını sistem kendisi yapar. Sizin herhangi bir seçim yapmanıza gerek yoktur.

    Şehrinizde bulunan yetkili bir aracıdan e-imza alıyorsunuz. Daha sonra da mali mühür başvurunuzu yapıyorsunuz. Mali mühür gelince artık iş hallolmuş sayılır.

    E-fatura kullanıcısı olduktan sonra bir panele ihtiyacınız var. Piyasada bir çok örnek mevcut. Bu paneller genelde ön muhasebe programı tarzında çalışırlar. N11, HB gibi pazar yerleriyle entegre olabilirler. Size gelen tüm e-faturalar sisteme otomatik yansıyor.

    Değerlendirmesi size kalmış olmakla birlikte; ben Propars kullanıyorum. Aylık 1000 adet ücretsiz e-fatura hakkınız var. Paket fiyatlarını kendi sitesinden inceleyebilirsiniz. 1000 adet yeterli olmaz ise, ilave kontör alabilirsiniz. Ayrıca, ücretsiz demo oluşturup göz atabiliyorsunuz.

    Muhasebeci ile her şekilde çalışmak durumundasınız. Siz sadece ön muhasebe işlerini hallediyor olacaksınız.
    fiyatlara bakarsak bu propars çok daha uygun ama ne bileyim pek güven verici bir firma gibi gelmedi bana
  • 12-09-2018, 22:11:19
    #13
    Ben sadece kullandığım firmayı örnek verdim. Ben gayet memnunum. Diğer yandan, güven konusunu aşmak istiyorsanız, firmanın ne gibi işler yaptığı hakkında kısa bir araştırma yapabilirsiniz. Çünkü, ben kullanmaya başlamadan önce bir araştırma yapmıştım. Benim fikrim, gayet düzgün bir firma oldukları yönündedir. Karar ve değerlendirme sizin tasarrufunuzdadır.
  • 12-09-2018, 22:41:47
    #14
    Kurumsal PLUS
    E-fatura mükellefi biri olarak rahatlıkla söylebilirim ki e-arşiv dünya'nın en büyük kolaylığı.
    Ancak e-fatura ile e-arşiv arasında şöyle bir farklılık var, e-fatura'ya geçen şirketlerin çoğu yıllık cirosu 10 milyon tl ve üstü olan şirketler. bizim iş yaptığımız alanda bunlardan çokça olduğundan fatura getir götür muhabbeti ortadan kalkıyor. fatura geldi / gelmedi muhabbet de. hepsini geçtim bunlara ödediğin dünya para da...

    e-arşiv bundan da güzel, birincisi fatura bastırmaya para vermiyorsun. eğer çok sayıda baskı yapan güzel bir yazıcın varsa her gelene e-arşiv fatura verip gönderiyorsun. son zamanlarda avm'lerde bunu görüyorum. e-fatura mükellefi olmasanız bile kesebiliyorsunz e-arşiv faturayı. ekstradan fatura koçanı falan bulundurmanıza gerek yok. her yerden faturanızı düzenleyebilirsiniz.
    ben https://portal.ozelentegrator.com/lo...ml?returnUrl=/ burayı kullanıyorum. muhasebe programım burayı önerdi ben de entegrasyonları olduğu için buraan devam ettim. epey para verdim kontöre ama sistemlerini beğeniyorum.

    şirketlerin güvenilirliğine gelince benim bildiğim bu hizmeti herkesin vermesine olanak sağlamıyorlar zaten. yani kafana göre hosting açıp gidip millete bu hizmeti veremiyorsun. ciddi yükümlülüklerin var. insanların faturalarını falan uzun süre sisteminde tutman ve güvenilirliğini sağlaman lazım. birisi bu belgeyi alıyorsa sen rahatta ol derim.
    umarım kısa süre içinde herkes bu sisteme geçer ve devlet de şirketler de rahat eder. takibi kolay. her yerden erişim var. dijital çağda bir gereklilik.
  • 12-09-2018, 23:24:22
    #15
    Kurumsal PLUS
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-fatura mükellefi biri olarak rahatlıkla söylebilirim ki e-arşiv dünya'nın en büyük kolaylığı.
    Ancak e-fatura ile e-arşiv arasında şöyle bir farklılık var, e-fatura'ya geçen şirketlerin çoğu yıllık cirosu 10 milyon tl ve üstü olan şirketler. bizim iş yaptığımız alanda bunlardan çokça olduğundan fatura getir götür muhabbeti ortadan kalkıyor. fatura geldi / gelmedi muhabbet de. hepsini geçtim bunlara ödediğin dünya para da...

    e-arşiv bundan da güzel, birincisi fatura bastırmaya para vermiyorsun. eğer çok sayıda baskı yapan güzel bir yazıcın varsa her gelene e-arşiv fatura verip gönderiyorsun. son zamanlarda avm'lerde bunu görüyorum. e-fatura mükellefi olmasanız bile kesebiliyorsunz e-arşiv faturayı. ekstradan fatura koçanı falan bulundurmanıza gerek yok. her yerden faturanızı düzenleyebilirsiniz.
    ben https://portal.ozelentegrator.com/lo...ml?returnUrl=/ burayı kullanıyorum. muhasebe programım burayı önerdi ben de entegrasyonları olduğu için buraan devam ettim. epey para verdim kontöre ama sistemlerini beğeniyorum.

    şirketlerin güvenilirliğine gelince benim bildiğim bu hizmeti herkesin vermesine olanak sağlamıyorlar zaten. yani kafana göre hosting açıp gidip millete bu hizmeti veremiyorsun. ciddi yükümlülüklerin var. insanların faturalarını falan uzun süre sisteminde tutman ve güvenilirliğini sağlaman lazım. birisi bu belgeyi alıyorsa sen rahatta ol derim.
    umarım kısa süre içinde herkes bu sisteme geçer ve devlet de şirketler de rahat eder. takibi kolay. her yerden erişim var. dijital çağda bir gereklilik.
    zaten hocam normal fatura ilkellikten başka birşey değil. kendimi inşaat malzemesi satıyormuş gibi hissediyorum keserken