BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben aylık 65 TL ödüyorum şu an yıllık almadım üstüne kontör aldım bitene kadar kullanıyorum. Muhasebeciye şöyle gerek oluyor buradan kestiğin faturaları ve giderleri muhasebecin işliyor. Muhasebeciyle işin kalıyor yani.
tamam hocam. yarın mesai saatlerinde paraşütü de foribayı da arayım görüşeyim paraşüt daha uygun gelirse senin davetiye ile katılayım. peki davetiye kodu gibi birşey var mı belki direk telefonda kabul edersem başvuruyu ordan vereyim