tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben onu farklı birşey sandım ön muhasebe programı deyince ) o zaman komple o sistemin aboneliği mi o fiyatlar çok iyiymiş bu sistemle muhasebeciye daha gerek kalmıyor mu peki ?
Valla ben aylık 65 TL ödüyorum şu an yıllık almadım üstüne kontör aldım bitene kadar kullanıyorum. Muhasebeciye şöyle gerek oluyor buradan kestiğin faturaları ve giderleri muhasebecin işliyor. Muhasebeciyle işin kalıyor yani.