arkadaşlar müşterilere dijital fatura göndermek için ne yapmalıyız ? bu işleri yapan firmalar varmış. kontörle çalışıyormuş falan.
şimdi öncelikle e-imza alınması lazımmış. tamam orayı anladım.
e-fatura ile sadece vergi mükelleflerine fatura kesebiliyormuşuz.
e-arşiv fatura ile herkese fatura kesebiliyormuşuz. bunu da anladım ve benimki bu olacak.
yerel olarak bu işi yapan bir firmayla görüştüm 350 TL + kdv eğitim ve aktivasyon ücreti dedi. 5000 kontöre de 2500 TL + KDV dedi.
Ben de kesin bu işi hem eğitim cart curtu olmadan hem de kontörü yarı fiyatına internetten banko hallederim dedim.
bu işler nasıl yürüyor fikirlerinizi almak isterim. teşekkürler şimdiden