omerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahis isletmesi icin e imza veya mali muhur sertifikasi. mali muhur daha ucuz. 3 yillik 143 tl.

mali muhur sertifikasi gelince gerisini parasut, propars ya da n11faturam ile yapabiliyorsunuz. aylik sabit ucret odememek icin en iyisi n11 faturam. panelleri biraz zor ama daha hesapli. (sadece n11 icin degil her yere kesebilirsiniz)
BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, e-arşiv fatura kullanıyorum Paraşüt kullanıyorum çokta memnunum. Pek eğitimlik bir şey olduğunu sanmıyorum çok rahat kullanımı zaten.
Paraşütü öneririm ilgi ve alakaları çok iyi.
çok teşekkür ederim cevaplarınız için. e-imza ile halledeceğim. o da 3 yıllık 250 liraymış. yanlız bunun başvurusunu nerden yapacağım nasıl olacak

ben de paraşüt ve foriba diye bir yer buldum. kontör fiyatları nasıl bunların arkadaşlar ? bir de aktivasyon ücreti diye başlangıçta ücret alıyorlar mı ?