Hemen hemen hepimiz aliexpresten ürün getirtmişizdir.
Adamların kargo olayı çok farklı. 10 cent'lik bir ürün bile alsanız kargo ücretsiz oluyor. Nasıl bir anlaşma var acep ülkelerle.
Bizim ülkemiz neden çin gibi olmasın. Hemen hemen herşeyin çakması veya orjinal ürünler Türkiyemizde yapıkmakta. Bunları yurtdışına satarak bizde ihracata destek olabiliriz. Devlet büyüklerinin buna yönelmesi gerekmektedir
Aliexpress Ve Ücretsiz Kargo Muamması
9
●320
- 11-08-2018, 23:35:55Ülkeye para kazandıracak şeyler tarım, hayvancılık, sanayidir. "ÇAKMA" olarak nitelendirdiğiniz şeyi, diğer ülkelere satamazsınız çünkü alıcı değillerdir. Anca Somali'ye, Suriye'ye falan satarsınız, ki onların da alım gücü ortadadır. Konuyu ülkenin gelişimi için açtıysanız bilgilendirmede bulunmak isterim. Bir ülke dışa bağımlı olmamak için üretim yapmalıdır. Sadece üretim yaparak bile kendi kendini idame ettirebilir. Ancak; sizin üretim kanallarınız yabancı ellere geçerse, ülke içerisinde satmama hakkına sahip olur. Yani sizin şekeriniz, tütününüz, yakıtınız, yedikleriniz, içtikleriniz, giydikleriniz dışarıdan geliyorsa; gelişmekte değil "gerilemekte olan ülke" olarak nitelendirilirsiniz. Ülkemizde yaptığınızı sandığınız "çakma" ürünlerin bile bir araya gelmesi için gerekli parçalar, yine yurt dışından gelmektedir.Alıntı
- 11-08-2018, 23:48:06Üyeliği durdurulduALİ EXPRESS KOSKOCA ÇAKMA BİR PAZARDIR. Bİ İNCELE İSTERSENAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize un şeker lazım değil katma değeri yüksek ürünler lazım.
1 ton şeker 3500TL 1 ton silah 100 milyon dolar belki daha fazla
teknoloji ve yazılımda geliştirmemiz lazım kednimizi. Bugün almanya tüm gıdasını hemen hemen dışarıdan temin etmektedir. Hiçte gerilemiyor almanya. Ülkemizdeki tek sorunlu olan devlet değil bizim kendi insanımız devlete nasıl pandik atsak da köşeyi dönsek mantıgını beslemektedir. - 11-08-2018, 23:52:37Aç kaldığınızda silah değil yemek yemeniz gerekiyor. Bunu da düşünmeniz gerek. Hadi geliştirin kendinizi, teknolojide geliştirin. Yazılımda bir numara olun. Ama burada o değeri göremeyeceksiniz. Bunun en basit sebebini de, Tübitak'a sunulan ve onaylanan projelerden anlayabilirsiniz. Ayrıca gelişmesini beklediğiniz ülkenin ortalama zekası; dolar yakarak doların düşeceğini savunan seviyede. Halbuki bir dursa, düşünse... Dese ki "ya bu dolar ülkeye girdi, ben bunu yakınca bunun çıktısı olmayacak. Bu da insanlar yastık altında dolar saklıyor gibi görünecek. Benim ülkeme yine döviz lazım olacak"... Ama nerde?kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dipnot: Kelimelerinizi seçerek kullanmanızı öneririm. - 11-08-2018, 23:55:50Üyeliği durdurulduben silah sattıktan sonra bu ülke aç kalmaz merak etme.AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dipnot:
bu arada konuyu siyasete çekiyorsun. Siyaset amaçlı açılmadı bu konu.
Neler yapılabilir amaçlı açıldı - 12-08-2018, 00:01:42Üyeliği durdurulduOnurTasci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela burda güzel bir haber var
https://www.donanimhaber.com/diger/h...lim-edecek.htm
Türkiye de yurtdışı kargolar için böyle bir yol izleyebilir. - 12-08-2018, 05:45:01Ulkeler arasi anlasma ile oluyor vergi ya almiyorlar yada cok dusuk aliyorlar.
