ALİ EXPRESS KOSKOCA ÇAKMA BİR PAZARDIR. Bİ İNCELE İSTERSEN
Bize un şeker lazım değil katma değeri yüksek ürünler lazım.
1 ton şeker 3500TL 1 ton silah 100 milyon dolar belki daha fazla
teknoloji ve yazılımda geliştirmemiz lazım kednimizi. Bugün almanya tüm gıdasını hemen hemen dışarıdan temin etmektedir. Hiçte gerilemiyor almanya. Ülkemizdeki tek sorunlu olan devlet değil bizim kendi insanımız devlete nasıl pandik atsak da köşeyi dönsek mantıgını beslemektedir.
Aç kaldığınızda silah değil yemek yemeniz gerekiyor. Bunu da düşünmeniz gerek. Hadi geliştirin kendinizi, teknolojide geliştirin. Yazılımda bir numara olun. Ama burada o değeri göremeyeceksiniz. Bunun en basit sebebini de, Tübitak'a sunulan ve onaylanan projelerden anlayabilirsiniz. Ayrıca gelişmesini beklediğiniz ülkenin ortalama zekası; dolar yakarak doların düşeceğini savunan seviyede. Halbuki bir dursa, düşünse... Dese ki "ya bu dolar ülkeye girdi, ben bunu yakınca bunun çıktısı olmayacak. Bu da insanlar yastık altında dolar saklıyor gibi görünecek. Benim ülkeme yine döviz lazım olacak"... Ama nerde?
Dipnot: Kelimelerinizi seçerek kullanmanızı öneririm.