Hemen hemen hepimiz aliexpresten ürün getirtmişizdir.
Adamların kargo olayı çok farklı. 10 cent'lik bir ürün bile alsanız kargo ücretsiz oluyor. Nasıl bir anlaşma var acep ülkelerle.

Bizim ülkemiz neden çin gibi olmasın. Hemen hemen herşeyin çakması veya orjinal ürünler Türkiyemizde yapıkmakta. Bunları yurtdışına satarak bizde ihracata destek olabiliriz. Devlet büyüklerinin buna yönelmesi gerekmektedir