AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aç kaldığınızda silah değil yemek yemeniz gerekiyor. Bunu da düşünmeniz gerek. Hadi geliştirin kendinizi, teknolojide geliştirin. Yazılımda bir numara olun. Ama burada o değeri göremeyeceksiniz. Bunun en basit sebebini de, Tübitak'a sunulan ve onaylanan projelerden anlayabilirsiniz. Ayrıca gelişmesini beklediğiniz ülkenin ortalama zekası; dolar yakarak doların düşeceğini savunan seviyede. Halbuki bir dursa, düşünse... Dese ki "ya bu dolar ülkeye girdi, ben bunu yakınca bunun çıktısı olmayacak. Bu da insanlar yastık altında dolar saklıyor gibi görünecek. Benim ülkeme yine döviz lazım olacak"... Ama nerde?

Dipnot: Kelimelerinizi seçerek kullanmanızı öneririm.
ben silah sattıktan sonra bu ülke aç kalmaz merak etme.

dipnot:
bu arada konuyu siyasete çekiyorsun. Siyaset amaçlı açılmadı bu konu.
Neler yapılabilir amaçlı açıldı