çünkü çin üreticisine ve ihracatcısına önem veriyor. yerel posta şirketleriyle yıllık anlaşıp çok çok ucuza gönderim yapıyor. biz karşı evden bir parça kargo gelse 5-10tl öderken onlar 1tl bile ödemeden dünyanın diğer ucundan ürettikleri ürünleri satıyor.