2.5 yıldır kullanıcısıyım yaşadığım problemleri hemen çözüme kavuşturdular. Siz robotlar ile görüşüyorsunuz ona göre hizmetiniz tamir ediliyor.
ben 2 ay önce ev alıp taşındım bu sırada kimseye ulaşamadım falan ama robotlar ile bağlantı problemi hakkında bilgilendirme yaptım bayram arefesi sabah türk telekomdan elemanlar geldi sorunu çözdü gitti. Yani illah biri ile görüşmeye gerek yok problemler otomatik hallediliyor.
Kesinlikle TürkNet Kullanmayın
13
●506
- 27-07-2018, 14:50:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 27-07-2018, 22:31:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Türknet'in Müşteri temsilcisine bağlanamazsınız çünkü yok. Sadece yeni abone olacaklara destek veren bir çağrı merkezi var, çok ilginç; sırf bu yüzden bile kullanmam.
Tek destek yeri twitter @turknetdestek
Turkcell SuperOnline candır, 5-10 lira daha fazla verin sıfır sıkıntı... - 27-07-2018, 22:32:35ben hiç bir müşteri hizmetlerinde telefonu 3 kere yüzüme kapamadılar kullanmadığım şey için benden fatura istemediler. Kapatmak için dilekçe yazın yollayın demediler. Başvuru için belge yollayın demediler çoğunu göze alarak başvurdum ama sonuç 10larca telefon araması 1 fatura 1 ay vaktim ve internetsiz kalışım. iPTAL için bir haftadır bekliyorum hala arayan yok.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2018, 23:14:55Türk NET başlangıçta yaşanan bağlantı problemlerini çözümleme yetisi yok, çünkü bu iş için özel bir bölümü yok. Çağrı Merkezi çok yeterli değil ve siz bir sorun anlatmak isterseniz; direk savunmaya geçer pozisyondalarmehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna rağmen bağlantı esnasında sorun yaşamazsanız, çok güzel hizmet almaya deavm edebiliyorsunuz.
Size muhtemeşen kullanmadığınız abonelik üzerindne fatura çıkabilir, yasal haklarınızı savunun, bedelleri ödemezsiniz, kendinizi yormayın. Bol Şanslar
KABLONET bağlantı sorununuz (hız vs) yok ise; alıp alabileceğiniz en iyi hizmet.kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle