Türknet'in Müşteri temsilcisine bağlanamazsınız çünkü yok. Sadece yeni abone olacaklara destek veren bir çağrı merkezi var, çok ilginç; sırf bu yüzden bile kullanmam.

Tek destek yeri twitter @turknetdestek

Turkcell SuperOnline candır, 5-10 lira daha fazla verin sıfır sıkıntı...