Bende yeni başvuru yaptım belgeleri filan gönderdim kargoyu sorgulayınca ellerine ulaştı gözüküyor, ulaşınca sizi arayacağız dediler hala arayan yok, telefonla filan mümkünatı yok ulaşılmıyor kayıt yaptırdığınınız an telefon robota düşüyor