Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlantı sorununu çoğu kişi yaşıyor ancak anlattığın şeylerle özellikle KULLANMAYIN dediğin nokta nedir orasını anlayamadım? Sen kullanmaya başlamadan gelmiş firmayı kötüleyip kullanmayın diyorsun.O zaman ttnet kullan hocam, ver 2 yıl taahhüt , sorun olduğunda en azından ulaş birilerine, sana verdikleri cevap ta modemi resetleyin olsun veyahut bulunduğunuz bölgede altyapı kaldırmıyor falan filan...
ben hiç bir müşteri hizmetlerinde telefonu 3 kere yüzüme kapamadılar kullanmadığım şey için benden fatura istemediler. Kapatmak için dilekçe yazın yollayın demediler. Başvuru için belge yollayın demediler çoğunu göze alarak başvurdum ama sonuç 10larca telefon araması 1 fatura 1 ay vaktim ve internetsiz kalışım. iPTAL için bir haftadır bekliyorum hala arayan yok.