1 aydır abonelikle uğraşıyorum ilk başta güzelce aradılar mailler attılar. Mehmet bey belgelerinizi yollayın bağlayalı hemen diye. Ben bu üçkağıtçıların tuzağına belgelerimi yolladığım an düştüm. Yolladıktan sonra MÜŞTERİ HİZMETLERİ Numarası yok kesinlikle ulaşabileceğiniz bir numara yok. Adresimi yanlış girmişler değiştirmem lazım ulaşabilceğim biri yok. Kayıt bıraktım 5 gün sonra döndüler biz sizin adresinizi düzeltemiyoruz sistemden yeni abonelik açalım ordan devam edelim dediler iyi tamam dedim. Sonradan bir baktım benden birdaha aynı evrakları istediler kargolayın dediler diğer abonelik için dilekçe yazın onuda kargolayın dediler. Bende bu nasıl iş ya bunlarlamı ugraşcam bir adresi düzeltemiyorsunuz dedin. Düzeltemiyoruz sistemden dedi. Tamam iptal edin ozaman dedim bir soruyum dediler sonra döndü ve bana adresinizi düzelttik dediler. Size ekip gelicek bağlantı yapcak dedi. Bunu üzerine 2 telefon geldi günler sonra hala sizin 2 kaydınız var adresiniz yanlış. Ekipler gelmiş beni aramamış ve oraya birdaha adres yanlış düşmüşler. Tekrar size ekip yollıcaz dediler 1 hafta geçti arayan soran yok. Sonunda iptal edicem ulaşabilceğim müşteri hizmetleri numarası yok. Başka telefondan abonelik için arayıp ulaştım lafıma başlıyorum lafımı kesip ana menüye atıyorlar böyle terbiyesizlik görmedim tam 3 kere aynı şeyi yaptım 3ündede lafımı kesip ana menüye attılar. İptal kaydında 2 gün içinde arıcaz denişti telesekreter 1 hafta geçti arayan yok. İnternetten baktım aradıklarında yağ çekicekler sonrasında dilekçe yazıp yolllayın dicekler. Üzerine kullanmadıgım daha bağlanmamış internet için fatura isticekler. Bu konuda bir çok kişiniz çeşitli yerlerde şikayetleri var Kesinlikle Türknet kullanmayın . Şuan eminim aranızda kullanıp ben memnunum diyecekler var bir sıkıntınız olup yardım istediğiniz de firmadan sizde ozaman anlıcaksınız. Böyle ucuz bir firma görmedim lafımı kesip habire ana menüye atması insanları böyle kandırması 5 para etmez.
Türk NET başlangıçta yaşanan bağlantı problemlerini çözümleme yetisi yok, çünkü bu iş için özel bir bölümü yok. Çağrı Merkezi çok yeterli değil ve siz bir sorun anlatmak isterseniz; direk savunmaya geçer pozisyondalar
Buna rağmen bağlantı esnasında sorun yaşamazsanız, çok güzel hizmet almaya deavm edebiliyorsunuz.
Size muhtemeşen kullanmadığınız abonelik üzerindne fatura çıkabilir, yasal haklarınızı savunun, bedelleri ödemezsiniz, kendinizi yormayın. Bol Şanslar
0850 288 80 80 müşteri hizmetleri olması gerekiyor benim arkadaşlarım çok met ediyor bende geçmeyi planlıyorum. şu an uydunet kullanıyorum ama buradan da memnunum açıkçası
KABLONET bağlantı sorununuz (hız vs) yok ise; alıp alabileceğiniz en iyi hizmet.