2.5 yıldır kullanıcısıyım yaşadığım problemleri hemen çözüme kavuşturdular. Siz robotlar ile görüşüyorsunuz ona göre hizmetiniz tamir ediliyor.

ben 2 ay önce ev alıp taşındım bu sırada kimseye ulaşamadım falan ama robotlar ile bağlantı problemi hakkında bilgilendirme yaptım bayram arefesi sabah türk telekomdan elemanlar geldi sorunu çözdü gitti. Yani illah biri ile görüşmeye gerek yok problemler otomatik hallediliyor.