3gün önce bırıyle konustum bağkur sürekli bugüne kadar asgari ücretten primleri yatmış,ve geçen ay emekli olmuş 705 tl emekli maaşı bağlanmış..emekli olmanın bir manası kalmadı artık,ulan zaten şu an 700 tl prim ödüyoruz,verdiğimiz paranın üzerine yatıp 40 sene sonra aynı parayı bize veriyorlar oh ne ala hayat..
dahada kötüye gidecek bu ülke tahmin ediyorum..