• 16-07-2018, 22:37:26
    #19
    ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen cuma günü yaptırdım, mayıs 2018e kadar tüm bağkur günlerimi sildirdim, bağkur borcunu sildirmek demek bağkur günlerini sildirmek demek, ve bunu sadece başvuru yaparak sildirebiliyorsun, öyle durup dururken silinmeyecek, bağlı bulunduğun sgk müdürlüğüne gidiyorsun verdikleri formu dolduruyorsun imzalıyorsun ve işlem tamam, haziran 2018 dahil bağkurun o aydan itibaren tekrar başlıyor.
    emin misiniz hocam alo 170de otomatik olarak sileceklerini söylediler böyle bir form doldurma olayı varsa gidip dolduralım
  • 16-07-2018, 22:41:23
    #20
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin misiniz hocam alo 170de otomatik olarak sileceklerini söylediler böyle bir form doldurma olayı varsa gidip dolduralım
    evet hocam cuma günü yaptırdım bende muhasebecim haber verdi ve koşa koşa gittim 10 dakikada hellettim, ancak bu iş için çok fazla yoğunluk var onun için bölgesine göre biraz sıra bekleme olayı var mesela ben 70 kişi bekledim bana sıra gelmesi için, bugün de bir yere bağkur borcu yoktur kağıdı verecektim onu almak için sgk'ya gittim ve sıfır borç çıktı önceki borcum 13,800 liraydı.
  • 16-07-2018, 22:43:42
    #21
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borçlarının silinmemesini ödemek isteyen kişilerin başvuru yapmaları gerekmektedir..
    Hangi vatandaş borcunu ödemek için başvuru yapar ki komiğime gitti açıkcası
  • 16-07-2018, 22:53:09
    #22
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 Temmuz 2018 tarihine kadar bagkur borcu olan herkesin otomatik olarak borçları silinecekmiş, borçlarının silinmemesini ödemek isteyen kişilerin başvuru yapmaları gerekmektedir.

    Sadece 2018 Mayıs öncesi borçlar ve hizmetler silinecekmiş.

    edit: sildirmek için form doldurulması lazımmış, konuyu çarşamba günü sgkya gidip yüz yüze araştırıp öğreneceğim. Alo 170dekiler yanlış bilgi vermiş olabilirler.
    yapılandırma o faizi siliyor ana parayı ödüyorsun taksitle
  • 16-07-2018, 23:08:11
    #23
    Herhangi bir ay sınırlaması var mı acaba.Kışın böyle bir şey söyleniyordu fakat 12 aydan fazla olanlar sildirebiliyordu.Şimdi herkes sildiriyor sanırım.
  • 16-07-2018, 23:17:50
    #24
    arkadaşlar herkesi alinti yapamiyorum fakat konu da tartışma olmus günler ve borclar silinmekten ziyade donduruluyor ve daha sonra ihya hakkı veriliyor. borçlarınızı mutlaka dondurun faiz işlemesini durdurmuş olursunuz daha sonra devlet ihya hakki veriyor ihtiyacınız olursa tekrar ödemesini yapıp ekletebilirsiniz




    Haziran'dan itibaren yeniden borç tahakkuk edeceğini unutmayın
  • 16-07-2018, 23:35:27
    #25
    geçen hafta ben de sildirdim ve sonunda e-haciz iletinden kurtulmuş oldu.
    genel bilgi vereyim
    1. bu ay sonuna kadar 2 yıldan(sanırım) fazla borcu olanların borçları ve primleri otomatik olarak silinecek. ileride tekrar o zamanki prime göre hesaplanacak tutarda primlerini ihya edebilirsiniz.
    2. eğer ay sonunu beklemek istemezseniz dilekçe vererek daha erkenden borç/prim sildirme yapabilirsiniz.
    3. eğer sildirme işlemi yapmak isteiyorsanız sgk ye gidip yapılandırma yapmanız gerekmektedir. sanarımım 18 taksit/36 a aya kadar yapılandırma hakkı vardı.()
    4. borcu sildirince sağlık sistemi açılacağı konuşuluyordu ama öyle bişey yok sağlık prpvisyonum hala kapalı görünüyor. çünkü primler mart ayından geriye dönük siliniyor ve iki ay borçu görünüyoruz yani geçen ay sildirebilseydik 1 ay hastaneye gitme hakkımız olacktı.
    5. yapılandırma yapanların ilk taksidi ödediklerinde sağlık prpvisyonları açılacakmış diyorlar.
  • 17-07-2018, 08:51:33
    #26
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 Temmuz 2018 tarihine kadar bagkur borcu olan herkesin otomatik olarak borçları silinecekmiş, borçlarının silinmemesini ödemek isteyen kişilerin başvuru yapmaları gerekmektedir.

    Sadece 2018 Mayıs öncesi borçlar ve hizmetler silinecekmiş.

    edit: sildirmek için form doldurulması lazımmış, konuyu çarşamba günü sgkya gidip yüz yüze araştırıp öğreneceğim. Alo 170dekiler yanlış bilgi vermiş olabilirler.
    konunuzu takipdeyim hocam çarşamba günü yeni mesajınızı bekleyenlerden olacağım bende
  • 17-07-2018, 09:11:02
    #27
    3gün önce bırıyle konustum bağkur sürekli bugüne kadar asgari ücretten primleri yatmış,ve geçen ay emekli olmuş 705 tl emekli maaşı bağlanmış..emekli olmanın bir manası kalmadı artık,ulan zaten şu an 700 tl prim ödüyoruz,verdiğimiz paranın üzerine yatıp 40 sene sonra aynı parayı bize veriyorlar oh ne ala hayat..

    dahada kötüye gidecek bu ülke tahmin ediyorum..