ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen cuma günü yaptırdım, mayıs 2018e kadar tüm bağkur günlerimi sildirdim, bağkur borcunu sildirmek demek bağkur günlerini sildirmek demek, ve bunu sadece başvuru yaparak sildirebiliyorsun, öyle durup dururken silinmeyecek, bağlı bulunduğun sgk müdürlüğüne gidiyorsun verdikleri formu dolduruyorsun imzalıyorsun ve işlem tamam, haziran 2018 dahil bağkurun o aydan itibaren tekrar başlıyor.
emin misiniz hocam alo 170de otomatik olarak sileceklerini söylediler böyle bir form doldurma olayı varsa gidip dolduralım