31 Temmuz 2018 tarihine kadar bagkur borcu olan herkesin otomatik olarak borçları silinecekmiş, borçlarının silinmemesini ödemek isteyen kişilerin başvuru yapmaları gerekmektedir.
Sadece 2018 Mayıs öncesi borçlar ve hizmetler silinecekmiş.
edit: sildirmek için form doldurulması lazımmış, konuyu çarşamba günü sgkya gidip yüz yüze araştırıp öğreneceğim. Alo 170dekiler yanlış bilgi vermiş olabilirler.
konunuzu takipdeyim hocam

çarşamba günü yeni mesajınızı bekleyenlerden olacağım bende