• 27-07-2018, 18:08:54
    #37
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar herkesi alinti yapamiyorum fakat konu da tartışma olmus günler ve borclar silinmekten ziyade donduruluyor ve daha sonra ihya hakkı veriliyor. borçlarınızı mutlaka dondurun faiz işlemesini durdurmuş olursunuz daha sonra devlet ihya hakki veriyor ihtiyacınız olursa tekrar ödemesini yapıp ekletebilirsiniz




    Haziran'dan itibaren yeniden borç tahakkuk edeceğini unutmayın
    Hocam merhaba, ben şimdi Alo 170'i arayıp bağkur borcu sildirme konusunda bilgim aldım. Müşteri hizmetleri 31 Temmuz'a kadar yapılandırma veya ödeme işlemi yapmadığınız taktirde 1 Haziran itibariyle Bağkur günü ve borcumun silineceğini söyledi. Dilekçe doldurmamı gerek yokmuş.
    Ama velakin telefonda 1 Hazirandan itibaren borç tahakkuk edecek ve ihya hakkı verilecek dedi.
    Bu "Hazirandan itibaren borç tahakkuk etme olayı nedir?" ve "İhya hakkı nedir?" beni bu konular hakkında bilgilendirir misiniz?
  • 27-07-2018, 18:15:20
    #38
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, ben şimdi Alo 170'i arayıp bağkur borcu sildirme konusunda bilgim aldım. Müşteri hizmetleri 31 Temmuz'a kadar yapılandırma veya ödeme işlemi yapmadığınız taktirde 1 Haziran itibariyle Bağkur günü ve borcumun silineceğini söyledi. Dilekçe doldurmamı gerek yokmuş.
    Ama velakin telefonda 1 Hazirandan itibaren borç tahakkuk edecek ve ihya hakkı verilecek dedi.
    Bu "Hazirandan itibaren borç tahakkuk etme olayı nedir?" ve "İhya hakkı nedir?" beni bu konular hakkında bilgilendirir misiniz?
    eğer sigortaliliginiz devam ediyor ise Haziran'a kadar olan kismi dondurup 1 hazirandan sonra devam edecek. ihya ise bu dondurulan primlerin emekli olacaginiz zaman yeniden canlandırılması demek.
  • 27-07-2018, 18:17:29
    #39
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, ben şimdi Alo 170'i arayıp bağkur borcu sildirme konusunda bilgim aldım. Müşteri hizmetleri 31 Temmuz'a kadar yapılandırma veya ödeme işlemi yapmadığınız taktirde 1 Haziran itibariyle Bağkur günü ve borcumun silineceğini söyledi. Dilekçe doldurmamı gerek yokmuş.
    Ama velakin telefonda 1 Hazirandan itibaren borç tahakkuk edecek ve ihya hakkı verilecek dedi.
    Bu "Hazirandan itibaren borç tahakkuk etme olayı nedir?" ve "İhya hakkı nedir?" beni bu konular hakkında bilgilendirir misiniz?
    2018 Haziran öncesi borçlarının tamamını sildirme veya yapılandırmadan bahşedilmiş.

    ihya hakkı ise tam, emin olmamakla beraber, mesela ben borçlarımın tamamını sildirdim diyelim, ilerleyen zamanlarda pişman oldum ve sildirdiğim borçları bir anda toplu ödemek istiyorsam sgkya giderek sildirdiğim günleri geri kazanabilirim. Bu sadece bir kereliğine mahsus oluyor diye biliyorum. Yine de kesin bilen bir kişinin cevap vermesi daha sağlıklı.
  • 27-07-2018, 18:22:54
    #40
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 Haziran öncesi borçlarının tamamını sildirme veya yapılandırmadan bahşedilmiş.

    ihya hakkı ise tam, emin olmamakla beraber, mesela ben borçlarımın tamamını sildirdim diyelim, ilerleyen zamanlarda pişman oldum ve sildirdiğim borçları bir anda toplu ödemek istiyorsam sgkya giderek sildirdiğim günleri geri kazanabilirim. Bu sadece bir kereliğine mahsus oluyor diye biliyorum. Yine de kesin bilen bir kişinin cevap vermesi daha sağlıklı.
    Anladım hocam, siz bağkur borcunuzu sildirdiniz mi?
  • 27-07-2018, 18:45:30
    #41
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, siz bağkur borcunuzu sildirdiniz mi?
    form doldurarak yapılandırma yaptık hocam ama muhasebecimden sildiren borçları bir defaligina toplu bir şekilde ödemek istersen ilerleyen zamanlarda bozdurup ödeyebilecegimi öğrenmiştim