HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, ben şimdi Alo 170'i arayıp bağkur borcu sildirme konusunda bilgim aldım. Müşteri hizmetleri 31 Temmuz'a kadar yapılandırma veya ödeme işlemi yapmadığınız taktirde 1 Haziran itibariyle Bağkur günü ve borcumun silineceğini söyledi. Dilekçe doldurmamı gerek yokmuş.
Ama velakin telefonda 1 Hazirandan itibaren borç tahakkuk edecek ve ihya hakkı verilecek dedi.
Bu "Hazirandan itibaren borç tahakkuk etme olayı nedir?" ve "İhya hakkı nedir?" beni bu konular hakkında bilgilendirir misiniz?
eğer sigortaliliginiz devam ediyor ise Haziran'a kadar olan kismi dondurup 1 hazirandan sonra devam edecek. ihya ise bu dondurulan primlerin emekli olacaginiz zaman yeniden canlandırılması demek.