2018 Haziran öncesi borçlarının tamamını sildirme veya yapılandırmadan bahşedilmiş.
ihya hakkı ise tam, emin olmamakla beraber, mesela ben borçlarımın tamamını sildirdim diyelim, ilerleyen zamanlarda pişman oldum ve sildirdiğim borçları bir anda toplu ödemek istiyorsam sgkya giderek sildirdiğim günleri geri kazanabilirim. Bu sadece bir kereliğine mahsus oluyor diye biliyorum. Yine de kesin bilen bir kişinin cevap vermesi daha sağlıklı.
Anladım hocam, siz bağkur borcunuzu sildirdiniz mi?