arkadaşlar herkesi alinti yapamiyorum fakat konu da tartışma olmus günler ve borclar silinmekten ziyade donduruluyor ve daha sonra ihya hakkı veriliyor. borçlarınızı mutlaka dondurun faiz işlemesini durdurmuş olursunuz daha sonra devlet ihya hakki veriyor ihtiyacınız olursa tekrar ödemesini yapıp ekletebilirsiniz
Haziran'dan itibaren yeniden borç tahakkuk edeceğini unutmayın