emin misiniz hocam alo 170de otomatik olarak sileceklerini söylediler böyle bir form doldurma olayı varsa gidip dolduralım
evet hocam cuma günü yaptırdım bende muhasebecim haber verdi ve koşa koşa gittim 10 dakikada hellettim, ancak bu iş için çok fazla yoğunluk var onun için bölgesine göre biraz sıra bekleme olayı var mesela ben 70 kişi bekledim bana sıra gelmesi için, bugün de bir yere bağkur borcu yoktur kağıdı verecektim onu almak için sgk'ya gittim ve sıfır borç çıktı önceki borcum 13,800 liraydı.