• 17-06-2018, 13:33:06
    #1
    merhaba arkadaslar dun tek urun scripti yapmaya karar verdim dedim r10 da 100$ a satayim scripti
    bugun script satis kurallarini okudum hazir tema kullanmak icin her satista satin almak gerekiyormus
    ama kullanacagim temanin sadece 1 sayfasini kullaniyorum. temada yaklasik 1000 sayfa var ve fiyati 70 dolar 330tl
    birde edmin panele giris icin bir tema kullaniyorum oda 25 dolar 118tl . toplam 95$ simdi ben bunlari alirsam bana 5$ kaliyor e fiyati yukseltsem ozaman alim dusecek anlami kalmayacak ne yapmaliyim?
    izin almaya calistim ama adamlar illa satin aldiktan sonra bizle gorusebilirsin diyor cok sacma . bu isin icinden nasil cikarim?
  • 17-06-2018, 14:07:04
    #2
    temanın sadece 1 sayfasını kullanacaksanız o sayfayıda kendiniz yapın
  • 17-06-2018, 14:08:28
    #3
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın sadece 1 sayfasını kullanacaksanız o sayfayıda kendiniz yapın
    nasil ? tasarim ayni olunca benim yapmamin ne seyi olacakki? zaten yapmayi bilmiyorum html css cok iyi degilim
  • 17-06-2018, 14:14:13
    #4
    dev
    Kurumsal Üye
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaslar dun tek urun scripti yapmaya karar verdim dedim r10 da 100$ a satayim scripti
    bugun script satis kurallarini okudum hazir tema kullanmak icin her satista satin almak gerekiyormus
    ama kullanacagim temanin sadece 1 sayfasini kullaniyorum. temada yaklasik 1000 sayfa var ve fiyati 70 dolar 330tl
    birde edmin panele giris icin bir tema kullaniyorum oda 25 dolar 118tl . toplam 95$ simdi ben bunlari alirsam bana 5$ kaliyor e fiyati yukseltsem ozaman alim dusecek anlami kalmayacak ne yapmaliyim?
    izin almaya calistim ama adamlar illa satin aldiktan sonra bizle gorusebilirsin diyor cok sacma . bu isin icinden nasil cikarim?
    Benim de geliştirmeye başladığım bir sistem var. Aylık ücreli paketler halinde kullanıma sunacaktım. Themeforesten baktığım zaman "Regular License" seçeneğinin bu hizmet için kullanılmayacağını "Extended License" almam gerektiğini düşündüm Belkide aynı seçenek sizin içinde geçerli olabilir.
  • 17-06-2018, 14:17:54
    #5
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de geliştirmeye başladığım bir sistem var. Aylık ücreli paketler halinde kullanıma sunacaktım. Themeforesten baktığım zaman "Regular License" seçeneğinin bu hizmet için kullanılmayacağını "Extended License" almam gerektiğini düşündüm Belkide aynı seçenek sizin içinde geçerli olabilir.
    Extended License ile 25$ lik admin tema 800$ oluyor sadece
    70 dolarlik sey de ozaman 2000$ olur
    oyle daha da isin icinden cikamam
  • 17-06-2018, 14:19:21
    #6
    dev
    Kurumsal Üye
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Extended License ile 25$ lik admin tema 800$ oluyor sadece
    70 dolarlik sey de ozaman 2000$ olur
    oyle daha da isin icinden cikamam
    Benim baktığım admin templateleri ortalam 1300$ galiba Öyle olunca v1 için free admin tempalte kullanıp v2 de kendi arayüzümü oluşturmaya karar vermek üzereyim.
  • 17-06-2018, 14:21:58
    #7
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim baktığım admin templateleri ortalam 1300$ galiba Öyle olunca v1 için free admin tempalte kullanıp v2 de kendi arayüzümü oluşturmaya karar vermek üzereyim.
    gercekten herkez free admin panellerinden bikti zaten 1-2 tane var artik gozume berbat gozukuyor free temalar hele admin-lte
    bende guzel minimal bir panel buldum onu kullancam eger r10 da 3 taneden fazla satarsam bende o temalarin lisansini anca alabilirim boyle birseyi yoneticiler kabul edermi acaba
  • 17-06-2018, 14:27:50
    #8
    Başkasının emeği üzerinden para kazanamazsın.
    Yapman gereken şuydu, bu tasarımları temel alacak bir Türk tasarımcıya yeniden çizdirecek döktürecektin.
    Bu Türk tasarımcıyla satış başı komisyon ya da doğrudan parayı verip satış haklarını alabilirdin.
    Tasarım piyasası da sıkıntıda. Ortalama 300 dolara yani 3 lisans parasına admin panel dahil 4-5 sayfa çizdirip döktürebiliyorsun.
    Lisansını almadan hiç bir şey satma. Rakiplerin doğrudan şikayet edecektir ve forumdan banlanabilirsin.
    Para kazanacaksan para ödeyeceksin. Başkasının emeği üzerinden para kazanılmaz.
    Ya da sistemini 1.0 yapacaksın free temaları kullanacaksın, ki free temaların da çoğu kullanım için freedir, alıp satacaksan bedava değildir.
    Sonra biraz para kazandın mı lisans alacaksın, temaları güncelleyip versiyon 2.0 a geçeceksin.
  • 17-06-2018, 14:30:22
    #9
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasının emeği üzerinden para kazanamazsın.
    Yapman gereken şuydu, bu tasarımları temel alacak bir Türk tasarımcıya yeniden çizdirecek döktürecektin.
    Bu Türk tasarımcıyla satış başı komisyon ya da doğrudan parayı verip satış haklarını alabilirdin.
    Tasarım piyasası da sıkıntıda. Ortalama 300 dolara yani 3 lisans parasına admin panel dahil 4-5 sayfa çizdirip döktürebiliyorsun.
    Lisansını almadan hiç bir şey satma. Rakiplerin doğrudan şikayet edecektir ve forumdan banlanabilirsin.
    5-6 lisans satildiktan sonra boyle birsey yaptirabilirim ama ilk basta boyle 1500tl direk harcarsam olmaz satmazssa sikinti ama simdiki hali ile satilirsa oyle birsey yapabilirim