Benim baktığım admin templateleri ortalam 1300$ galiba

Öyle olunca v1 için free admin tempalte kullanıp v2 de kendi arayüzümü oluşturmaya karar vermek üzereyim.
gercekten herkez free admin panellerinden bikti zaten 1-2 tane var artik gozume berbat gozukuyor free temalar hele admin-lte
bende guzel minimal bir panel buldum onu kullancam eger r10 da 3 taneden fazla satarsam bende o temalarin lisansini anca alabilirim boyle birseyi yoneticiler kabul edermi acaba