Başkasının emeği üzerinden para kazanamazsın.
Yapman gereken şuydu, bu tasarımları temel alacak bir Türk tasarımcıya yeniden çizdirecek döktürecektin.
Bu Türk tasarımcıyla satış başı komisyon ya da doğrudan parayı verip satış haklarını alabilirdin.
Tasarım piyasası da sıkıntıda. Ortalama 300 dolara yani 3 lisans parasına admin panel dahil 4-5 sayfa çizdirip döktürebiliyorsun.
Lisansını almadan hiç bir şey satma. Rakiplerin doğrudan şikayet edecektir ve forumdan banlanabilirsin.
5-6 lisans satildiktan sonra boyle birsey yaptirabilirim ama ilk basta boyle 1500tl direk harcarsam olmaz satmazssa sikinti ama simdiki hali ile satilirsa oyle birsey yapabilirim