merhaba arkadaslar dun tek urun scripti yapmaya karar verdim dedim r10 da 100$ a satayim scripti
bugun script satis kurallarini okudum hazir tema kullanmak icin her satista satin almak gerekiyormus
ama kullanacagim temanin sadece 1 sayfasini kullaniyorum. temada yaklasik 1000 sayfa var ve fiyati 70 dolar 330tl
birde edmin panele giris icin bir tema kullaniyorum oda 25 dolar 118tl . toplam 95$ simdi ben bunlari alirsam bana 5$ kaliyor e fiyati yukseltsem ozaman alim dusecek anlami kalmayacak ne yapmaliyim?
izin almaya calistim ama adamlar illa satin aldiktan sonra bizle gorusebilirsin diyor cok sacma . bu isin icinden nasil cikarim?