Konu
Isin icinden cikamadim , ne yapabilirim?
17-06-2018, 14:08:28
#3
theykk
darkazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
temanın sadece 1 sayfasını kullanacaksanız o sayfayıda kendiniz yapın
nasil ? tasarim ayni olunca benim yapmamin ne seyi olacakki? zaten yapmayi bilmiyorum html css cok iyi degilim