• 17-06-2018, 14:44:31
    #10
    dev
    Kurumsal Üye
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gercekten herkez free admin panellerinden bikti zaten 1-2 tane var artik gozume berbat gozukuyor free temalar hele admin-lte
    bende guzel minimal bir panel buldum onu kullancam eger r10 da 3 taneden fazla satarsam bende o temalarin lisansini anca alabilirim boyle birseyi yoneticiler kabul edermi acaba
    Admi-lte kullanıp güzel para kazanan yabancılar var farklı sektörlerde. Ufak bir kaç css editlemesi ile renkler değiştirilerek güzel olabilir bence.
  • 17-06-2018, 14:46:42
    #11
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admi-lte kullanıp güzel para kazanan yabancılar var farklı sektörlerde. Ufak bir kaç css editlemesi ile renkler değiştirilerek güzel olabilir bence.
    css den anlasam hocam kendim bastan yazardim ama malesef anlamiyorum css den pek fazla
  • 17-06-2018, 17:51:22
    #12
    dev
    Kurumsal Üye
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    css den anlasam hocam kendim bastan yazardim ama malesef anlamiyorum css den pek fazla
    Senin ile benim durum biraz farklı. Benim themeforest lisan türlerinden anladığım kadarıyla normal lisans bana yetiyor. Ben son kullnacaıya aylık yada sabit bir ücet karşılığında bir şey satmıyorum. Ben geliştirdiğim sisteme aylık paketler halinde firmalara kullandırtıyorun, onlardan son kullancıya ücretsiz sunuyorlar zaten. Bir kaç premium tema beğendim ama onlarda da gözüme çarpan bir kaç sıknıtı var. En son beğendiğim temalardaki renk uyumunu ve bir kaç özelliği alıp admin-lte'ye entegre edeceğim galiba