css den anlasam hocam kendim bastan yazardim ama malesef anlamiyorum css den pek fazla
Senin ile benim durum biraz farklı. Benim themeforest lisan türlerinden anladığım kadarıyla normal lisans bana yetiyor. Ben son kullnacaıya aylık yada sabit bir ücet karşılığında bir şey satmıyorum. Ben geliştirdiğim sisteme aylık paketler halinde firmalara kullandırtıyorun, onlardan son kullancıya ücretsiz sunuyorlar zaten. Bir kaç premium tema beğendim ama onlarda da gözüme çarpan bir kaç sıknıtı var. En son beğendiğim temalardaki renk uyumunu ve bir kaç özelliği alıp admin-lte'ye entegre edeceğim galiba