Başkasının emeği üzerinden para kazanamazsın.
Yapman gereken şuydu, bu tasarımları temel alacak bir Türk tasarımcıya yeniden çizdirecek döktürecektin.
Bu Türk tasarımcıyla satış başı komisyon ya da doğrudan parayı verip satış haklarını alabilirdin.
Tasarım piyasası da sıkıntıda. Ortalama 300 dolara yani 3 lisans parasına admin panel dahil 4-5 sayfa çizdirip döktürebiliyorsun.
Lisansını almadan hiç bir şey satma. Rakiplerin doğrudan şikayet edecektir ve forumdan banlanabilirsin.
Para kazanacaksan para ödeyeceksin. Başkasının emeği üzerinden para kazanılmaz.
Ya da sistemini 1.0 yapacaksın free temaları kullanacaksın, ki free temaların da çoğu kullanım için freedir, alıp satacaksan bedava değildir.
Sonra biraz para kazandın mı lisans alacaksın, temaları güncelleyip versiyon 2.0 a geçeceksin.