• 04-04-2018, 18:17:01
    #10
    Rekora doğru gitmiyor. Zaten hep rekorda. Sürekli kendi rekorunu kırıyor sadece.
  • 04-04-2018, 18:56:37
    #11
    fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saatten sonra sizce düşer mi ? yoksa 4'e alışırmıyız ?
    Olsun hacım 6 olsun euro 7 olsun benzin 10 olsun zil takıp sokaklara çıkalım bunlar daha iyi günler, düşer mi hiç yav ben 33 yaşındayım Türk parasının 1 defa değer kazandığını hatırlamıyorum kazanmazda.
  • 04-04-2018, 19:02:01
    #12
    Arkadaşlar yapmayın etmeyin ya; ekmeği, suyu, sabunu dolar la mı alıyorsunuz? (!!)
    Konu açmak için konu açmayın yani.
  • 04-04-2018, 22:02:58
    #13
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yapmayın etmeyin ya; ekmeği, suyu, sabunu dolar la mı alıyorsunuz? (!!)
    Konu açmak için konu açmayın yani.
    Hocam selamlar,
    Su dediğin olay hazır sulardan bahsedelim, Üreticiler Pet kullanıyorlar bir çoğu ve bu pet hammadesi polietilen olarak geçer, Ve bu hammadde yurt dışından "dolar" olarak alınır. Ayrıca etiket basımı dolar kapak dolar git gel nakliye mazot dolar herşey dolar..
    Sabun ise iyi bir sabunda bulunan hammaddeler onlarda maalesef dolar.


    Gıda ve temizlik sektöründeyim öyle demeyin hocam çok fazla etki ediyor dolar fiyatları. Özellikle temizlik ürünlerinin hammaddeleri %99...

    Son 5 6 aydır piyasa battı. Benden demesi dolar euro borcu olan bitti. Allah yardımcıları olsun olanların. Ha bu bir zincir halka bir halka gitti mi dağılır gider. Şu anda halkaları bulamıyoruz siz anlayın...
  • 04-04-2018, 22:16:28
    #14
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yapmayın etmeyin ya; ekmeği, suyu, sabunu dolar la mı alıyorsunuz? (!!)
    Konu açmak için konu açmayın yani.
    Aynen kardeşim ben nasıl olsa hep 50 liralık dolar aldığım için sorun olmuyor.
  • 04-04-2018, 22:41:18
    #15
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar,
    Su dediğin olay hazır sulardan bahsedelim, Üreticiler Pet kullanıyorlar bir çoğu ve bu pet hammadesi polietilen olarak geçer, Ve bu hammadde yurt dışından "dolar" olarak alınır. Ayrıca etiket basımı dolar kapak dolar git gel nakliye mazot dolar herşey dolar..
    Sabun ise iyi bir sabunda bulunan hammaddeler onlarda maalesef dolar.


    Gıda ve temizlik sektöründeyim öyle demeyin hocam çok fazla etki ediyor dolar fiyatları. Özellikle temizlik ürünlerinin hammaddeleri %99...

    Son 5 6 aydır piyasa battı. Benden demesi dolar euro borcu olan bitti. Allah yardımcıları olsun olanların. Ha bu bir zincir halka bir halka gitti mi dağılır gider. Şu anda halkaları bulamıyoruz siz anlayın...
    toruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen kardeşim ben nasıl olsa hep 50 liralık dolar aldığım için sorun olmuyor.
    İroni yaptığımı anladınız inşallah arkadaşlar, yoksa durumun ne kadar vahim olduğunun farkındayım
  • 05-04-2018, 00:12:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Her ay sunucu fiyatları ve yaptırdığım çalışmaların fiyatı artıyor, alıştım artık gülüp geçiyorum.

    Sys'den yakın bir tanıdığa aldığım fiyattan sunucu sağlıyordum taaa ki gecen aya kadar, adam her ay daha fazla para ödediği için şaşırmıştı, en sonunda iptal ettirdi

    Sunucu ücreti 37 Eur, her ay 5 tl fazla ödeme yapmak zorun kalıyordu.

    Şaka gibi gerçekten
  • 05-04-2018, 23:39:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    "Dolara güvenen yarı yolda kalabilir". Sonra demedi demeyin Bankada paranız varsa çekmeyi düşünebilirsiniz. Ülkenin gidişi gidiş değil. Çakma bakanların da itiraf ettiği üzere bankalar olmayan parayı kredi olarak veriyor. Paralar içerde kalabilir. "Devlet güvencesi" tabirinin ne kadar içi boş bir balon olduğunu malı mülküne yok yere el konulan, komşusunun akrabasının husumet yüzünden iftira atıp herşeyini kaybeden tanıdığı olan varsa -ki aksi pek mümkün değil- bilir. Devletten güvence almak, organ mafyasından söz almaktan daha riskli şu aşamada Zor durumda olanlar sıkıntılarından kurtulur inş diyerek bitireyim.
  • 05-04-2018, 23:50:47
    #18
    Bir mobilya fabrikasının sahibi ile çok yakın arkadaşız ve fabrika 4000 m2 sahip bir yere kurulu üretim yapmaktaydı geçen güne kadar çok zorlandığını artık dayanamadığını söyleyerek fabrikayı kapattı, sadece 300 m2 showroom ve imalata geçti düşündüğünüzde fabrikada çalışan arkadaşların işlerinden olmasına üzüldüğüm gibi koca firmanında gözlerimin önünde eridiğe bizzat şahit oldum. Gerçekten geleceğe dönük olarak ne yapacağımızı nasıl hareket edeceğimizi kestiremiyorum Allah yardımcımız olsun arkadaşlar.