Her ay sunucu fiyatları ve yaptırdığım çalışmaların fiyatı artıyor, alıştım artık gülüp geçiyorum.
Sys'den yakın bir tanıdığa aldığım fiyattan sunucu sağlıyordum taaa ki gecen aya kadar, adam her ay daha fazla para ödediği için şaşırmıştı, en sonunda iptal ettirdi
Sunucu ücreti 37 Eur, her ay 5 tl fazla ödeme yapmak zorun kalıyordu.
Şaka gibi gerçekten