• 04-04-2018, 16:55:25
    #1
    bu saatten sonra sizce düşer mi ? yoksa 4'e alışırmıyız ?
  • 04-04-2018, 16:58:16
    #2
    Bizim millete 40 olsa vız gelir tırs gider. Hey yavrum hey.
  • 04-04-2018, 16:59:47
    #3
    Ağlamak istiyorum, 2700 dolar ödemem var 10 gün sonra...
  • 04-04-2018, 17:00:22
    #4
    Dolar globalde düşerken lira karşısında değer kazanıyor. Bunun bi de globalde yükselişi var
  • 04-04-2018, 17:06:44
    #5
    MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağlamak istiyorum, 2700 dolar ödemem var 10 gün sonra...
    Aynen hocam benimde ödemem var, hayır olur inşallah.
  • 04-04-2018, 17:07:51
    #6
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar globalde düşerken lira karşısında değer kazanıyor. Bunun bi de globalde yükselişi var
    Trump'ın şuanki politikasını göz önünde bulundurursak globalde ne kadar veya ne zaman yükselir diye düşünmek lazım
  • 04-04-2018, 17:14:28
    #7
    sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trump'ın şuanki politikasını göz önünde bulundurursak globalde ne kadar veya ne zaman yükselir diye düşünmek lazım
    Hocam trump bile doların değerini çok etkileyemez bence. Etkilemeye başlarsa al aşağı ederler ya da sen bi hele otur soluklan derler diye düşünüyorum. Kaldı ki Trump da daha dün çıkan haberlerde açık açık "Suudi Arabistan Suriye'de kalmamızı istiyosa parasını versin" şeklinde konustu. Yani onun en büyük derdi zaten para.
  • 04-04-2018, 17:23:02
    #8
    Esnaf olarak herkes kan ağlıyor kime sorsam iş yok herkes karın tokluğuna çalışıyor bizim devlet büyükleri de o makam aracı senin bu köşk benim geziyorlar. Ali iş yapmış Mehmetin karnı tokmuş kimin umrunda.
  • 04-04-2018, 17:39:12
    #9
    Olsun,ben 50TL harcıyorum.