"Dolara güvenen yarı yolda kalabilir". Sonra demedi demeyin Bankada paranız varsa çekmeyi düşünebilirsiniz. Ülkenin gidişi gidiş değil. Çakma bakanların da itiraf ettiği üzere bankalar olmayan parayı kredi olarak veriyor. Paralar içerde kalabilir. "Devlet güvencesi" tabirinin ne kadar içi boş bir balon olduğunu malı mülküne yok yere el konulan, komşusunun akrabasının husumet yüzünden iftira atıp herşeyini kaybeden tanıdığı olan varsa -ki aksi pek mümkün değil- bilir. Devletten güvence almak, organ mafyasından söz almaktan daha riskli şu aşamada Zor durumda olanlar sıkıntılarından kurtulur inş diyerek bitireyim.