Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yapmayın etmeyin ya; ekmeği, suyu, sabunu dolar la mı alıyorsunuz? (!!)
Konu açmak için konu açmayın yani.
Aynen kardeşim ben nasıl olsa hep 50 liralık dolar aldığım için sorun olmuyor.