fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu saatten sonra sizce düşer mi ? yoksa 4'e alışırmıyız ?
Olsun hacım 6 olsun euro 7 olsun benzin 10 olsun zil takıp sokaklara çıkalım bunlar daha iyi günler, düşer mi hiç yav ben 33 yaşındayım Türk parasının 1 defa değer kazandığını hatırlamıyorum kazanmazda.