Bir mobilya fabrikasının sahibi ile çok yakın arkadaşız ve fabrika 4000 m2 sahip bir yere kurulu üretim yapmaktaydı geçen güne kadar çok zorlandığını artık dayanamadığını söyleyerek fabrikayı kapattı, sadece 300 m2 showroom ve imalata geçti düşündüğünüzde fabrikada çalışan arkadaşların işlerinden olmasına üzüldüğüm gibi koca firmanında gözlerimin önünde eridiğe bizzat şahit oldum. Gerçekten geleceğe dönük olarak ne yapacağımızı nasıl hareket edeceğimizi kestiremiyorum Allah yardımcımız olsun arkadaşlar.