• 03-04-2018, 23:35:12
    #46
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa ne kadar pahalı 1 küsür tl yapıyor azıcık bizdan örnek alsınlar bizde 6 lira




    Gel bana ev arkadaşı ol kirayı yeme içmeyi ben ödeyeyim
    Sonucda bura gurcistan hocam ekonomisi acisindan okadarda iyi degil onun icin yinede pahali.
    Peki ben ne odeyeceğim hocam



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ara çok duyuyorum, gürcistandan araba getirip de sorun yaşayan insanlar biliyormusnuz?
    Yaşarlar tabi hocam başkalatinim uzerine getiriyolar arabalari , akilsiz bizim halk bi akilli sormuyorki neden benim adima değil araba onun icinde turkiyede bagliyolar arabayi ve hak ediyolar bu insanlar kandirilmaği seviyolar, araba senin ustune olmadan sen neden aliyorsun o arabayi .Neyse hocam birsey soyliyemem ama ciftlik bank konusu bu hocam herkesi kandirdi adam gitdi, biri kalkti paranizi aliriz veya paranizi nasil alirsiniz bunu ogretelim dediler 1000tlden 1000kisi carptilar yani demem suki bizim insanlar kandirilmak istiyor.
  • 03-04-2018, 23:58:54
    #47
    Ben aklimdakini sorayim ozaman

    Amcam gurcistan vatandasi eski cumhurbaskani doneminde aldı
    Soy agaci sorgumalasinda batum çıkıyor üst soy


    Simdi vatandaslik alabilmek icin soylenilen soy agacı nufus kagıdı yeminli tercuman noter tastikli çevirisi gurcistandan bizzat basvuru ve 400 usd para bu dogrumudur )
  • 04-04-2018, 00:04:14
    #48
    100 m2 bi ev kirasi ne kadar yasayanasi bi kasabada?
  • 04-04-2018, 00:11:15
    #49
    valla en çok merak ettiğim araba alımdı. Önceden size satıyorlardı. sonra gürciye satış oluyordu aracın 2 ruhsatı oluyordu. türkiye ye öyle getiriyorlar dı. Bu tabi ki yasal değildi ve hemen hemen tüm araçlar toplandı. 185 gün kalmanız ve oturum almak gerekiyor. 2500$ dolar ile bu nasıl çözülüyor ? bu alınan kalındı belgesi yasal mı ? bildiğim kadarıyla 185 gün aralıksız kalman gerekiyor.
  • 04-04-2018, 00:20:35
    #50
    Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...


    Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
    Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...


    Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
    Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?


    Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?
  • 04-04-2018, 05:07:11
    #51
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...


    Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
    Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...


    Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
    Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?


    Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?
    Hocam bu konuyu detayli arastirip sana yarin burdan yazarim
  • 05-04-2018, 01:21:54
    #52
    Max8tm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonucda bura gurcistan hocam ekonomisi acisindan okadarda iyi degil onun icin yinede pahali.
    Peki ben ne odeyeceğim hocam




    Yaşarlar tabi hocam başkalatinim uzerine getiriyolar arabalari , akilsiz bizim halk bi akilli sormuyorki neden benim adima değil araba onun icinde turkiyede bagliyolar arabayi ve hak ediyolar bu insanlar kandirilmaği seviyolar, araba senin ustune olmadan sen neden aliyorsun o arabayi .Neyse hocam birsey soyliyemem ama ciftlik bank konusu bu hocam herkesi kandirdi adam gitdi, biri kalkti paranizi aliriz veya paranizi nasil alirsiniz bunu ogretelim dediler 1000tlden 1000kisi carptilar yani demem suki bizim insanlar kandirilmak istiyor.
    sen ödeme dediğin gibi ise fiyatlar ben öderim



    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...


    Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
    Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...


    Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
    Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?


    Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?
    TR de kiraya nasıl vereceksin ki ? tr plaka olması gerekir yurt dışı aracını türkiyede araç sahibi kullanması yasaktır anca karın yada kocan olacak ki kullana bilsin yoksa yurt dışında üstününe kayıtlı kişi hariç kullanım yasak
  • 05-04-2018, 02:55:45
    #53
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR de kiraya nasıl vereceksin ki ? tr plaka olması gerekir yurt dışı aracını türkiyede araç sahibi kullanması yasaktır anca karın yada kocan olacak ki kullana bilsin yoksa yurt dışında üstününe kayıtlı kişi hariç kullanım yasak
    Şirket araçları için durum nasıl bilginiz var mı?
  • 05-04-2018, 09:29:10
    #54
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket araçları için durum nasıl bilginiz var mı?
    Değişen bir şey olmaz diye biliyorum ben sonuçta yurt dışına araç sokmak ve çıkarmak için yapılan sigorta koşulları bile farklı