• 03-04-2018, 15:33:49
    #19
    Sadece kimlik gösterip geçiyoruz diye duymuştum doğrumudur
  • 03-04-2018, 15:34:03
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ingilizce ile orada yaşanabilir mi? Bir de teknolojik aletlerin fiyatlarını yazabilirsen, duyduğuma göre dünyadaki en ucuz ülkelerden birisiymiş Gürcistan
    Tabiki yaşanir hocam, boyle soyleyeyim sen iş yaparsan devlet sana herturlu yardimci olur, ama sende gelirinden 18% devlete odemek zorundasin. Gürcistan cok ucuz bi yer ama paran olduğu zaman, mesela bunuda soyleyeyim turk lokantalari gurcistanda cok pahali turkiyede satiklari fiyatin 2 3 kat fiyatina satiyolar



    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kimlik gösterip geçiyoruz diye duymuştum doğrumudur
    Evet hocam dogrudur



    yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sorum var.
    1. güvenli ve ucuz bir ülke midir? temkinli olmak gereken ve orta şekerli ekonomisi olan bir yer mi?
    2. elektrikler çok kesiliyor mu?
    3. kadınlarına kızlarına güvenilir mi?
    4. hastaneleri ilaçları nasıl?
    5. araç almak ucuz mu, akaryakıt nasıl?
    6. 10 üzerinden kaç verirsin?
    7. insanıyla ticaret yapılır mı, ticaret kazandırır mı?
    8. türkleri seviyorlar mı?
    9. tr'e gelmeyi dönmeyi düşünüyor musun?
    10. en sevmediğin özellikleri ya da ülkenin en sevmediğin yanı ne?
    1.guvenli bir ulkedir hocam kufur icin bile tutuklaniyolar burda yolda tukur hemen ceza çok iyi ve güven açisindan çok gucludur.
    Istihbarat guçlu burda, kim nedir neyapiyordun biliyolar hem kuçuk bir ulke yani.
    2.2004 e kadar çok kesintiler vardi hocam, ama şimdi belki yilda 1 kere 10dklik kesilir veya kesilmez.
    3.hocam kadinlari kizlari ben nasol soyleyiyim iş açisindan guvenilir tabiki herkes kandi ekmeginin pesinde, ama burda bide boyle sey var yoldan cikmis kadinlar eline gelen turk arab veya baska ulkeden gelenlerin parasini yemek pesinde, ama gelince anlarsiniz burda 80% akkilli ve iyi insandirlar.
    4. Hasteneler ve ilaçlari herşey kontorllu herseylerde var hocam ulke geride kalmis bir ulke değil sadece biraz ekonomisi yaramiyor.
    5.araclar ucuz tabiki hocam sizedeki fiyata bakilirsa 10kat daha ucuz
    6. 10uzerinden 8 veririm hocam
    7. Ticareti bilen, insanlar burdakiler hocam ve yapilir ama şimdi kime guvenmelisim veya guvenmemelisin diyemem sahtekar ve ******** heryerde vardir.
    8. Herkesile çok iyiler ve seviyolarda 10nda 6si turkleri sever
    9.doğma büyume buraliyim hiç gelmedim türkiyeye hocam onun içinde birşey söyliyemem.
    10.ekonomisini sevmiyorum hocam burda sevilmeyecek sey yok cok iyi bi yer, yava$ yavaş ireli gidiyor sadece sevmedigim çok şeyde geç kalmişlar sadece onun icin ekonomisinden yararlanip her ulkeden geliyolar ve isis yapip guzel kazanc yaparak geri donuyolar veya birisini birakib burda kendi ulkesinden parayi yiyolar, burdaki insanlar ticareti bilen insanlar ama dedigim parasi yok sadece aile idare edebiliyolar onun icin buyuk islere kalkisamiyolar riske giremiyolar, sevmediğim yer bazi koyleri batumu sevmiyorum orya turkler dadanmiş giden geleni, kandirma peşinde kandi.halkini kandiran şerefsiler var orda. Gürculerde var tabiki onlardan ders aliyolar.
  • 03-04-2018, 16:05:43
    #21
    Max8tm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba.
    Gürcistanda yaşiyorum ve gürcistan hakkinda ne sorulariniz var ise cevaplayabilirim.

    Bi arkadaş filandiya hakkinda cevapliyor bende gürcistan hakkinda cevaplamak istedim
    Tablet fiyatları hakkında bilginiz varmı? ülkemizle ne kadar fark var?
  • 03-04-2018, 16:16:40
    #22
    M_D_5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablet fiyatları hakkında bilginiz varmı? ülkemizle ne kadar fark var?
    http://zoommer.ge hocam siteye gir en, yukarda dil degistir ve goz at gurcistan larisi olarak bu fiyatlar
  • 03-04-2018, 16:20:37
    #23
    TL cinsinden ortalama ne kadar bir para ile orada rahat bir şekilde yaşanır ? güzel bir daire de kirası ile otursan ? yani güzelden kastım lüks değil düzgün bir daire merkezi bir yer diyelim.
  • 03-04-2018, 16:29:08
    #24
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL cinsinden ortalama ne kadar bir para ile orada rahat bir şekilde yaşanır ? güzel bir daire de kirası ile otursan ? yani güzelden kastım lüks değil düzgün bir daire merkezi bir yer diyelim.
    Hocam aylik gider desek
    400lari kira maximum
    Ev gideri yene icme 300lari 1 ayda
    Birde elektrik su gaz falan desek 70,lari ben enand maximum fiyat olarak sayiyirum
    Toplamda hepsi ayda 770lari yeterlidir
    Arabaniz odlugunu var sayalim burda 2.45 en kaliteli benzin litresi
    Sadece turk lokantalari coğu yerlerin fiyatlari cok pahali bazilarin ise turkiyeile bire bir ayni veya daha ucuz ama gurcistanin kendi restoranlari cok ucuz



    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL cinsinden ortalama ne kadar bir para ile orada rahat bir şekilde yaşanır ? güzel bir daire de kirası ile otursan ? yani güzelden kastım lüks değil düzgün bir daire merkezi bir yer diyelim.
    1300tl yeterlidir size burda aylik
    Diyelimki ev almak istersiniz en. Luksunden 3odali maximum fiyat bu gurcistanin en, pahali yerinden v. iyati bu https://www.myhome.ge/en/product/?id=8343620



    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL cinsinden ortalama ne kadar bir para ile orada rahat bir şekilde yaşanır ? güzel bir daire de kirası ile otursan ? yani güzelden kastım lüks değil düzgün bir daire merkezi bir yer diyelim.
    En ucuz ev fiyatlari 2 odali 15000$dan başliyir



    https://www.myhome.ge/en/
    Burdan ev. Fiyatlarina, kira fiyatlarina bakabilirsiniz dil ingilizce ayarli link verdim
  • 03-04-2018, 16:50:06
    #25
    Çok güzel bir konu olmuş Herkesin merak ettiği konu "Araba" Gürcüden araba getirmek için bildiğim yol şu?
    Gidiyorsun anlaşıyorsun bir araba için atıyorum 10.000$ bir araç aldın bunu noterten apostil vekalet veriyorsun oda en yakınların 1.derece akrabalarının kullanabilmesi için sanırım?
    Aracı gümrükten çıkartıken bir nevi memurlara rüşvet veriyorsun arabayı çok arıyorlar hatta zarar vererek arıyorlarmış?
    Bu aracı dışarı çıkartmak için bir gürcüye vekalet veriliyormuş doğru mu ?
    Ayrıca bunun dışında şirket açıp şirket üzerine almak daha mı kolay ?
    Kazıklanmamak için neye dikkat etmek gerek bu kadar insan nasıl kazıklanıyor d.landırılıyor?
  • 03-04-2018, 16:58:55
    #26
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir konu olmuş Herkesin merak ettiği konu "Araba" Gürcüden araba getirmek için bildiğim yol şu?
    Gidiyorsun anlaşıyorsun bir araba için atıyorum 10.000$ bir araç aldın bunu noterten apostil vekalet veriyorsun oda en yakınların 1.derece akrabalarının kullanabilmesi için sanırım?
    Aracı gümrükten çıkartıken bir nevi memurlara rüşvet veriyorsun arabayı çok arıyorlar hatta zarar vererek arıyorlarmış?
    Bu aracı dışarı çıkartmak için bir gürcüye vekalet veriliyormuş doğru mu ?
    Ayrıca bunun dışında şirket açıp şirket üzerine almak daha mı kolay ?
    Kazıklanmamak için neye dikkat etmek gerek bu kadar insan nasıl kazıklanıyor d.landırılıyor?
    Hocam egerki size birisi derseki birisinin uzerine yapalim o gecirsin sen kulanabilirsin turkiyede hic inanma o adam geri gelir gurcistana senin basin yanar, dusunsene senin uzerine olmayan arabayi sen nasil kulanabilirsin istersen birimciderecede akraba gostersinler sizi bunun icinde sizde hem gecirmek icin para alirlar hem araba uzerinize olmaz baskasinkn uzerinde olur ve basiniz emeginiz yanar.
    Hocam ilk once oturma izni hallediliyor sonra 185 gun kalma konusu kimluk aliyirsunuz gurcistan kimligi arabayi burdaki kimliyinize kayit oluyor rahatca arabayi alir goturebilirsiniz , bublarda masraf ama en saglikli yol bu hocam
  • 03-04-2018, 17:01:41
    #27
    Max8tm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam egerki size birisi derseki birisinin uzerine yapalim o gecirsin sen kulanabilirsin turkiyede hic inanma o adam geri gelir gurcistana senin basin yanar, dusunsene senin uzerine olmayan arabayi sen nasil kulanabilirsin istersen birimciderecede akraba gostersinler sizi bunun icinde sizde hem gecirmek icin para alirlar hem araba uzerinize olmaz baskasinkn uzerinde olur ve basiniz emeginiz yanar.
    Hocam ilk once oturma izni hallediliyor sonra 185 gun kalma konusu kimluk aliyirsunuz gurcistan kimligi arabayi burdaki kimliyinize kayit oluyor rahatca arabayi alir goturebilirsiniz , bublarda masraf ama en saglikli yol bu hocam

    185 Gün olayını nasıl hallediliyor ? 185 Gün kalmak şart mı ? Yada şirket açıp şirket üzerine açmak daha mı mantıklı? Ayrıca masrafı nedir ?