Çok güzel bir konu olmuş Herkesin merak ettiği konu "Araba" Gürcüden araba getirmek için bildiğim yol şu?
Gidiyorsun anlaşıyorsun bir araba için atıyorum 10.000$ bir araç aldın bunu noterten apostil vekalet veriyorsun oda en yakınların 1.derece akrabalarının kullanabilmesi için sanırım?
Aracı gümrükten çıkartıken bir nevi memurlara rüşvet veriyorsun arabayı çok arıyorlar hatta zarar vererek arıyorlarmış?
Bu aracı dışarı çıkartmak için bir gürcüye vekalet veriliyormuş doğru mu ?
Ayrıca bunun dışında şirket açıp şirket üzerine almak daha mı kolay ?
Kazıklanmamak için neye dikkat etmek gerek bu kadar insan nasıl kazıklanıyor d.landırılıyor?